Monday, August 22, 2011

Cuba

Diri Ini..... Sylvia Empunya Cerita
Kita ingat dan kita beri tahu, kita tahu kita cuba terangkan.jangan diam!

Hargai,

hargai semua benda yang telah menghargai kita, walaupun kita pergi sejauh mana pun, kita tetap jangan lupa pada yang menghargai, sebab yang menghargai kita itu bakal membahagiakan kita kelak.

jap2.. sya nak nyanyikan korang lagu pergi by aizat... :)

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

hihi... best kan? bye........... salammmm....

1 insan hati:

asy faro on August 29, 2011 at 12:15 PM said...

hai, datang sini d pagi2 raye ni.hehe

hmm,jap2 ayat intro entry nie saye tak berape faham sngat lah tentang ape or dtujukan kpd siape. tapi ayat dah sedap dah.

selamat hari raye diucapkan kpd sylvia ye^^

salam kenal dr , asy faro. senang2 nanti lawat blog saye k, kalau menarik bole follow=)

Terima Kasih Kerana Memberi Komen...
 

Dear Diary of Sylvia Copyright © 2012