Friday, December 2, 2011

Hati dan Mulut tak boleh kah bersatu?

Diri Ini..... Sylvia Empunya Cerita

WTF????..itu kata sang hati ini..

Eh..tak pa kan..itu pilihan hidup masing2, aku cuma bagi tahu apa yang hati aku ini rasa.. dah tu perkataan yang keluar dari sang bibir ini. Nak buat mcam maner...

ARGH... sampai bila aku harus menipu?

Tapi... nak buat macam mana.. Kadang2 memang kita tak mampu nak cakap apa sang hati ini ingin berkata.

HEY kau, kau pernah cakap kau lagi suka manusia yang cakap terus terang dari hati. hah.. terus terang la aku nie kan...sang bibir ni bercakap terus dari hati ke mulut.. tak begitu?

Sial punya hati, jahanam punya mulut!
Lain kali boleh tak tolak ansur sikit?????
Jadi aku tak kan menipu lagi!!!!


aku adalah manusia yang paling palat seantero ini!
ps: rasa yang aku rasa tika menulis ini dengan sedikit perencah dlm hati ini.
ah! kenapa berterus terang sangat??!!! WTF??!.. ( kacau dah!)

1 insan hati:

Anonymous said...

sometimes we just pray to god how regret is..

Terima Kasih Kerana Memberi Komen...
 

Dear Diary of Sylvia Copyright © 2012