Wednesday, May 2, 2012

"The End Semester 5"

Diri Ini..... Sylvia Empunya Cerita


Salam.. minta maaf sangat sangat lama dah menyepi dari b'blogger ne.. tup tap tup tap.. nah.. semester 5 pun dah habis.. tahun ne masuk tahun terakhir saya la dalam pengajian diploma ni.. amin.. n den.. nak continue degree... hehe.. ya ker? erm..talk2 later la hal tu kan... diploma pun blum habis..ehehe.. mudah2 han la kan.. bah.. last saya update cerita hujung tahun 2011.. ne dah nak pertengahn tahun sudah..hehe...-_- Semester 5 yang saya lalui sebelum ne tsngt bnyak liku-liku yang sya kena lalui.. tu la pasal malas nak update blog ne.. ya la kan assignment pun blmbak.. fikiran pun berserabut..nah...apa yang sya nak kongsikan disini ialah tentang semester 5 ne... kalau korang nak tahu, subjek sem 5 smua killer2.. dah la banyak teori.. teori tu la yang saya paling bengap sekali..apa2 pun, apa yang sya boleh katakan disini.. sya hanya berdoa pada Tuhan moga dipermudahkan lah segala perjalanan yang saya tempuhi sebelum ini.. Hari ini saya kira merdeka la dari segala peperangan kekejaman yang saya kena hadapi sebelum ni, ya la kan baru lepas habis peperiksaan akhir untuk smester 5 dan bharap sngat lepas semua subjek sem ne.. ok ok ok ok... selamat bercuti pada kawan2 yang sewaktu kisah dengan sya... sama2 la kita menunggu keputusan muktamad final exam kita...bah...bubyeeeee...

"God give me strength to face a fact though it slay me." - Thomas H. Huxley

p/s:'lembutkanlah hati pensyarah Ya Tuhan yang menyemak segala kertas peperiksaan semoga bjlan dengan lancar..amin'

kisah tamat..sambung di lain hari...

"cukup cukup sudah cukup sampai disini saja....hehe..."

2 insan hati:

Unknown on May 2, 2012 at 6:12 AM said...

bestlah dia..untunglah..dah tahun akhir...:) tahnaih2x..

Terima Kasih Kerana Memberi Komen...
Anonymous said...

amen..god bless u :)

Terima Kasih Kerana Memberi Komen...
 

Dear Diary of Sylvia Copyright © 2012