Thursday, June 2, 2011

about mySELF..

Diri Ini..... Sylvia Empunya Cerita
nie lah bapak aku... umur 55.
dia nie nampak jer garang , tapi ank dia sorng nie lagi garang sebab ikut bapak lah tu kan.
ala jgn marah bapakk.... :) kalau pasal money bapak i memg sporting.hihi
nak tahu apa korang pasal bapak aku?
ermmmm... tanyalah.....

nie lah mak kesayangan aku.... umur 54.
kalau aku dalam kesusahan dia slalu ada.
erm... talk about what lagi pasal mak?

nie kakak ku no 4. AUDREY.
jenis dia nie kadang2 buat aku takut tau.
hah....maksud?
herm.... nanti2 talk about it k. intro sikit jer dia nie:)

nie abang ku nom 5. VALENTINE.
terpikat kah?
baik jangan... dia nie jenis liar.. lelaki katakan.
liar macam mana uet eh?
teeeeet... sabar eh.. tunngggu jer.. :)

lastly....,
nama budak nie SYLVIA
panggil jer vea
lahir pada 18 april 1991
anak BONGSU dlam 6 adik beradik
ada 3 kakak dan 2 abang
study in bisnes
semester 3
pelajar politeknik mukah
dengan dia nie ada juga cerita menarik....
nantikan cerita nyer...

sallllllllllllllammmmm...:)


ps:minta maaf eh... ada 2 kakak dan 1 abng lagi i belum introduce...


to be continued.........................................xoxo!

0 insan hati:

 

Dear Diary of Sylvia Copyright © 2012