Friday, June 10, 2011

HANYA BINTANG :(

Diri Ini..... Sylvia Empunya Cerita
Cuma lihat, dari jauh aku renung sedalam hati yang mungkin dia adalah bukan hak milik aku.

Aku hanya dapat memeluk bayangmu, dalam tidur hanya bintang dapat mempertemukan kita, tidak mungkin itu berlaku dalam keadaan sedar, aku hanya memendam perasaan tidak dapat aku meluahkan.

waktu sang matahari terbit aku hanya dapat melihat dari jauh, aku hanya menghirup udara tubuhmu, aku hanya boleh berdiam diri.

kaku!

aku kaku!

bila aku boleh meluahkan pada kau??

mungkin esok hari akhir aku, hanya biarkan kau terbang begitu sahaja, supaya bintang sahaja yang dapat buat kita terus bersama.

6 insan hati:

the fik's on June 11, 2011 at 2:41 AM said...

amboi dier..cam sedeh jer..

Terima Kasih Kerana Memberi Komen...
Sylvia Empunya Cerita on June 11, 2011 at 2:47 AM said...

yep. sedih :( nak buat mcam mana...

Terima Kasih Kerana Memberi Komen...
Amirul Faiz on June 11, 2011 at 6:28 AM said...

nape ni?xnk la sedih2 k...chill ok

Terima Kasih Kerana Memberi Komen...
Sylvia Empunya Cerita on June 11, 2011 at 8:52 AM said...

okayh2.. saya cuba :) tq

Terima Kasih Kerana Memberi Komen...
micky on June 11, 2011 at 9:21 AM said...

jangan bersedih hati, keep smile u look ayu if u smile :)

Terima Kasih Kerana Memberi Komen...
Sylvia Empunya Cerita on June 11, 2011 at 9:28 AM said...

thank micky. i try

Terima Kasih Kerana Memberi Komen...
 

Dear Diary of Sylvia Copyright © 2012