Tuesday, June 7, 2011

Demam Nora Elena

Diri Ini..... Sylvia Empunya Cerita
Salam 1 Malaysia Semua.

Hah, dah tahu kan apa saya mahu cerita nie. Its about slot akasia NORA ELENA setiap hari isnin sampai khamis tepat 7pm. dan tak mustahil tepat jam 7pm tue juga pak cik2, mak cik2, budak kecik2, herm lebih singkat dipanggil seisi keluarga lah menghadap tv . erm.. kan2? fuhh. kuat juga penangan NORA ELENA nie. lagi lucu, aada juga yang sanggup mandi awal gara2 nak tengok cerita NORA ELENA takut melepas biar pun sesaat. sampai kan tertidur terbawa dalam mimpi pun ada. yang pempuan pasti diakui ingin sangat mencari calon lelaki macam AHMAD SETH TAN. kan2? DAN yang lelaki pasti nak gadis secantik NORA ELENA. ermmm.. tak nak ngaku.. ish .. :)

Bagi yang fanatik dengan cerita nie tahulah kan dari mana asalnya cerita NORA ELENA . NORA ELENA adalah diadaptasi dari sebuah novel KASIH YANG SUCI. Soalan nya disini dah baca dan belum baca jer. herm.. Lah, tak da jadi maslah pun kan.. search jer novel KASIH YANG SUCI kompen ada...ok bye xoxo!

jappppp.... saya bgi uol dengar lagu ost NORA ELENA-BERUBAH.. layanzzz :)

video

0 insan hati:

 

Dear Diary of Sylvia Copyright © 2012