Wednesday, June 8, 2011

What's On My Mind ?

Diri Ini..... Sylvia Empunya Cerita
YA ALLAH .. jika aku ditakdirkan jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu. amin

Aku manusia lemah yang selalu terjatuh. Sangat berbeda jika aku dibandingkan dengan dirimu. Aku serba tiada apa,aku juga serba kekurangan. Aku bukan menilai pangkat tapi hakikat. Bukan aku tak pernah untuk mengerti dirmu tetapi aku sentiasa menyanjungi setiap kata cinta kau berikan pada aku. Sempurnanya sifatmu, tulusnya hatimu dan jujurnya niatmu pada aku tiada pun cacat celanya. Dirimu sentiasa sabar melayan karenah aku TETAPI aku, aku tak mampu untuk menanggung sebuah cinta yang diberikan olehmu. Aku minta satu jer, LEPASKANLAH aku. Biar pun sakit menerimanya tapi lagi sakit kalau cinta tidak diterima.

0 insan hati:

 

Dear Diary of Sylvia Copyright © 2012