Thursday, December 1, 2011

Biar la hal yg lepas-lepas

Diri Ini..... Sylvia Empunya Cerita
Terlebih dahulu nak minta maap sngt sebab lama sangat tak terUPDATE blog kite...BZ beno nmpak nyer la kan..ok, point ari ne...Biar la hal yg lepas2... :') aik..nape gmbar snyum pulak.. NO WONDER la... k2.. gini ceritenyer yg x brapa pasti korang yg mbcanya paham ker x...


Comel la kucing tu kan macam tuannyer..aiks, perasan tahap gaban pulak aku..haha. tapi kecian der , dia tumpang sedih atas tuan nyer yg selalu sngat dilanda masalah... NO WONDER la tuan nyer tetap cool jer mcam teda pa mslah.. ea la, tuan nyer owez jer hepi.. ala2 pretending gtu der.. haha ;D tak baek kan.. la.. NO WONDER la
Sebagaimana kite tahu, Tahun 2012 tak lama lagi bakal mengambil alih tempat der..Tu la yg buat sye sngat sedih... apa yg pasti Tahun 2011 bnyak mberi pngalman manis pada dri sye, yg pahit jgn disebut...blmbak der...btw, NO WONDER la..korang pun gtu kan? aiks... jgn pretending la pulak.. mngaku la.. hehe... ok2.. apa yg pasti, bnyak impian pada tahun nie tlaksana la jugak.. apa yg tlaksana tu? ala, biar aku jer la yg simpan.. apa? kahwin? impian nak kahwin tu belum lage la... calon pun tiada.. kesian kan.. nak buat mcam maner.. cinta kite selalu jer tputus di tengah jalan... ku sangka kan pnas smpai ker petang, rupanya hujan di tengah hari... hah, begitulah certnya... sebut pasal cinta.. panjang berjela jer aku nak tulis... teeeet...ok cukup....

La....tadi bnyak ader jer idea aku mok tulis...tapi dah sebut pasal cinta, STUCK dah otak aku.. apa la.. apa pun tak boleh.. cis.. nie makan dier.. haha...

ok2...mata dah layu nie, tadi kite shoping skan ngan family..letih...aku janji aku akan smbung certa ni.. bukan esok, bukan lusa... :) selamat malam pada semua.. basuh kaki sebelum tidur... ingat daku pada mimpi mu.. pergh.... lalalaaa.... cabuttttttttt...hehe


"If u don't plan to catch me, don't make me fall for u."

0 insan hati:

 

Dear Diary of Sylvia Copyright © 2012